NEWSY

Chanel rozpoczyna recykling? Zmiany w przemyśle modowym.

Przemysł mody a odpowiedzialność środowiskowaFrancja przyjęła nowe prawo wymierzone w „ultra” fast fashion, mające na celu ograniczenie skutków nadmiernej konsumpcji odzieży. Równocześnie luksusowe marki, takie jak Chanel, rozwijają inicjatywy związane z recyklingiem, pokazując, że nawet segment premium musi się zmierzyć z problemem nadprodukcji i marnotrawstwa zasobów. Chanel wkracza w świat recyklinguChanel uruchomiło nowy projekt biznesowy […]

Czytaj więcej

SUPREME X ZOO YORK – ZAPOZNAJ SIĘ Z NADCHODZĄCĄ KOLEKCJĄ.

Supreme ogłosiło współpracę z legendarną nowojorską marką deskorolkową Zoo York, która powstała w 1993 roku i była pierwszą dużą firmą skateboardową wywodzącą się z Nowego Jorku. Wspólna kolekcja na sezon wiosna 2025 jest hołdem dla kultowego wideo skateboardingowego The Zoo York Mixtape z 1997 roku – produkcji, która zrewolucjonizowała sposób ukazywania jazdy na deskorolce, łącząc […]

Czytaj więcej

Nawiązania do Crybaby, co mają wspólnego z księżniczkami?

Choć Crybaby od Pop Mart nie mają oficjalnej licencji Disneya, wiele modeli wyraźnie nawiązuje do jego magicznego świata. Fani łatwo dostrzegą inspiracje księżniczkami – od sukienek przypominających stroje Belli czy Aurory po fryzury w stylu Kopciuszka. Nie brakuje też zwierzęcych motywów kojarzących się z Myszką Miki, Bambi czy Dumbo. W bajkowych seriach, takich jak Tea […]

Czytaj więcej

LABUBU przejmują kolekcję POP MART x UNIQLO UT „The Monsters”!

Marki Pop Mart i Uniqlo UT połączyły siły, by uczcić wiralowy projekt artysty Kasing Lunga – „The Monsters”. W centrum uwagi znalazła się oczywiście ukochana postać kolekcjonerów – Labubu. W ramach kolekcji zaprezentowano serię T-shirtów w kolorach czarnym, białym, szarym i różowym. Pierwszy z modeli to minimalistyczny T-shirt z logiem „The Monsterland” na klatce piersiowej […]

Czytaj więcej

Louis Vuitton wchodzi na boisko z Realem Madryt!

Świat mody i sportu znów się przenikają – Louis Vuitton oficjalnie ogłosił współpracę z Realem Madryt. Partnerstwo obejmuje męskie i żeńskie drużyny piłkarskie oraz męską drużynę koszykarską. Luksusowa marka stanie się oficjalnym partnerem odpowiedzialnym za formalne i podróżne stroje zawodników oraz personelu klubu. Za projekt ekskluzywnej kolekcji odpowiada dyrektor kreatywny LV – Pharrell Williams. W […]

Czytaj więcej

Figurki KAWS wezmą udział w Squid Game? Czy to możliwe? KAWS i Netflix łączą siły z okazji 3. sezonu „Squid Game”!

Z okazji nadchodzącej premiery trzeciego sezonu „Squid Game”, kultowy artysta KAWS, platforma @arr.allrightsreserved oraz Netflix zapowiedzieli wspólną kolekcję figurek kolekcjonerskich pod nazwą „KAWS CHUL-SU”. Nowa postać to męska wersja kultowego COMPANIONA KAWS-a, inspirowana estetyką serialu i jego charakterystycznymi strojami. Figurka nosi pasiastą koszulkę i czapkę, a jej głowa oraz ramiona są w pełni ruchome. Druga, […]

Czytaj więcej

Demna przechodzi do Gucci!

Świat mody znów zaskakuje. Demna, dotychczasowy dyrektor kreatywny Balenciagi, oficjalnie ogłosił zakończenie swojej współpracy z marką, która w ostatnich latach stała się synonimem awangardy, kontrowersji i kulturowej prowokacji. Projektant, który całkowicie przedefiniowuje estetykę luksusu, teraz przechodzi do Gucci, obejmując tam stanowisko dyrektora kreatywnego. To wielki zwrot w historii obu domów mody. Balenciaga bez Demny? Gucci […]

Czytaj więcej

SUPREME ŁĄCZY SIŁY Z GOODENOUGH!

Supreme nawiązało współpracę z japońską marką GOODENOUGH, założoną w 1990 roku przez ikonę streetwearu – Hiroshiego Fujiwarę. Najbardziej wyróżniającym się elementem kolekcji są buty Air Force 1, będące efektem pierwszej od dawna współpracy Supreme w tym modelu. To wyjątkowe wydanie przyciąga uwagę nie tylko stylistyką, ale też znaczeniem. GOODENOUGH słynie z limitowanych dropów, najwyższej jakości […]

Czytaj więcej

Popmart wstrzymuje sprzedaż stacjonarną Labubu w kolejnym kraju!

Pop Mart, producent kultowych figurek Labubu, zdecydował się czasowo wstrzymać sprzedaż tych zabawek w sklepach stacjonarnych w Wielkiej Brytanii i kilku innych krajach. Decyzja zapadła po serii incydentów, które miały miejsce w londyńskich sklepach – przedpremierowe kolejki, bójki i chaos wywołany przez kolekcjonerów i resellerów sprawiły, że firma musiała zareagować. Szczególnie głośno było o wydarzeniach […]

Czytaj więcej

Popmart OSZALAŁ! Ceny Labubu dwa razy w górę!

W nocy z 12 na 13 czerwca Popmart niespodziewanie podniósł ceny figurek Labubu, i to aż o niemal 50%. Zmiana została zauważona przez fanów na oficjalnej chińskiej stronie marki oraz w aplikacji Popmart, gdzie ceny klasycznych figurek Labubu wzrosły z ok. 59 juanów do nawet 89 juanów. Mimo drastycznej podwyżki, produkty nadal pozostają niedostępne!  Większość […]

Czytaj więcej