NEWSY

Tiffany & Co. i Daniel Arsham prezentują „The Bronze Eroded Penny Vessel” – limitowaną edycję rzeźby i biżuterii.

Tiffany & Co. oraz renomowany artysta Daniel Arsham zaprezentowali swoje najnowsze wspólne dzieło – The Bronze Eroded Penny Vessel. Ta limitowana edycja rzeźby to artystyczna reinterpretacja monety jednogroszowej, ukazana jako starożytny artefakt w charakterystycznym dla Arshama stylu „erozji” z osadzonymi kryształami. Współpraca między legendarną marką jubilerską a współczesnym artystą trwa od 2021 roku i nieustannie […]

Czytaj więcej

Kolaboracja Nike x SKIMS opóźniona – premiera dopiero pod koniec 2025 roku.

Współpraca marek Nike i SKIMS, która pierwotnie miała zadebiutować na wiosnę 2025 roku, została przesunięta z powodu problemów produkcyjnych – informuje Business of Fashion. Choć dokładna data premiery nie została jeszcze ogłoszona, kolekcja ma pojawić się na rynku pod koniec 2025 roku. Po raz pierwszy zapowiedź tej ekskluzywnej linii pojawiła się w lutym 2024 roku, […]

Czytaj więcej

LABUBU PHARELLA WILLIAMSA SPRZEDANY ZA 120 TYSIĘCY ZLOTYCH!

Na aukcji JOOPITER wszystkie 14 figurek LABUBU poszło za kosmiczne kwoty. Ten jeden, sekretny LABUBU, w bardziej kolorowym wydaniu, dający hołd Pharrelowi Williamsowi, sprzedał się za 31 250 USD, bijąc rekord jako najdroższy mały LABUBU na świecie. Pozostałe 13 sztuk – każda w custom ubraniu od sacai, inspirowana członkami SEVENTEEN – też rozeszło się błyskawicznie. […]

Czytaj więcej

Chanel rozpoczyna recykling? Zmiany w przemyśle modowym.

Przemysł mody a odpowiedzialność środowiskowaFrancja przyjęła nowe prawo wymierzone w „ultra” fast fashion, mające na celu ograniczenie skutków nadmiernej konsumpcji odzieży. Równocześnie luksusowe marki, takie jak Chanel, rozwijają inicjatywy związane z recyklingiem, pokazując, że nawet segment premium musi się zmierzyć z problemem nadprodukcji i marnotrawstwa zasobów. Chanel wkracza w świat recyklinguChanel uruchomiło nowy projekt biznesowy […]

Czytaj więcej

SUPREME X ZOO YORK – ZAPOZNAJ SIĘ Z NADCHODZĄCĄ KOLEKCJĄ.

Supreme ogłosiło współpracę z legendarną nowojorską marką deskorolkową Zoo York, która powstała w 1993 roku i była pierwszą dużą firmą skateboardową wywodzącą się z Nowego Jorku. Wspólna kolekcja na sezon wiosna 2025 jest hołdem dla kultowego wideo skateboardingowego The Zoo York Mixtape z 1997 roku – produkcji, która zrewolucjonizowała sposób ukazywania jazdy na deskorolce, łącząc […]

Czytaj więcej

Nawiązania do Crybaby, co mają wspólnego z księżniczkami?

Choć Crybaby od Pop Mart nie mają oficjalnej licencji Disneya, wiele modeli wyraźnie nawiązuje do jego magicznego świata. Fani łatwo dostrzegą inspiracje księżniczkami – od sukienek przypominających stroje Belli czy Aurory po fryzury w stylu Kopciuszka. Nie brakuje też zwierzęcych motywów kojarzących się z Myszką Miki, Bambi czy Dumbo. W bajkowych seriach, takich jak Tea […]

Czytaj więcej

LABUBU przejmują kolekcję POP MART x UNIQLO UT „The Monsters”!

Marki Pop Mart i Uniqlo UT połączyły siły, by uczcić wiralowy projekt artysty Kasing Lunga – „The Monsters”. W centrum uwagi znalazła się oczywiście ukochana postać kolekcjonerów – Labubu. W ramach kolekcji zaprezentowano serię T-shirtów w kolorach czarnym, białym, szarym i różowym. Pierwszy z modeli to minimalistyczny T-shirt z logiem „The Monsterland” na klatce piersiowej […]

Czytaj więcej

Louis Vuitton wchodzi na boisko z Realem Madryt!

Świat mody i sportu znów się przenikają – Louis Vuitton oficjalnie ogłosił współpracę z Realem Madryt. Partnerstwo obejmuje męskie i żeńskie drużyny piłkarskie oraz męską drużynę koszykarską. Luksusowa marka stanie się oficjalnym partnerem odpowiedzialnym za formalne i podróżne stroje zawodników oraz personelu klubu. Za projekt ekskluzywnej kolekcji odpowiada dyrektor kreatywny LV – Pharrell Williams. W […]

Czytaj więcej

Figurki KAWS wezmą udział w Squid Game? Czy to możliwe? KAWS i Netflix łączą siły z okazji 3. sezonu „Squid Game”!

Z okazji nadchodzącej premiery trzeciego sezonu „Squid Game”, kultowy artysta KAWS, platforma @arr.allrightsreserved oraz Netflix zapowiedzieli wspólną kolekcję figurek kolekcjonerskich pod nazwą „KAWS CHUL-SU”. Nowa postać to męska wersja kultowego COMPANIONA KAWS-a, inspirowana estetyką serialu i jego charakterystycznymi strojami. Figurka nosi pasiastą koszulkę i czapkę, a jej głowa oraz ramiona są w pełni ruchome. Druga, […]

Czytaj więcej

Demna przechodzi do Gucci!

Świat mody znów zaskakuje. Demna, dotychczasowy dyrektor kreatywny Balenciagi, oficjalnie ogłosił zakończenie swojej współpracy z marką, która w ostatnich latach stała się synonimem awangardy, kontrowersji i kulturowej prowokacji. Projektant, który całkowicie przedefiniowuje estetykę luksusu, teraz przechodzi do Gucci, obejmując tam stanowisko dyrektora kreatywnego. To wielki zwrot w historii obu domów mody. Balenciaga bez Demny? Gucci […]

Czytaj więcej