REGULAMIN

Dziękujemy za wybranie naszego sklepu! Jesteśmy pasjonatami streetwear’u i z chęcią odpowiemy na Pańskie pytania.
Jesteśmy do Pańskiej dyspozycji pod numerem telefonu +48 517 067 377 oraz adresem mailowym [email protected].
Nasza infolinia działa codziennie od 8:00 do 16:00.
Poniżej znajdą Państwo regulamin naszego sklepu.

§1 Postanowienia ogólne
Sklep internetowy www.kickszone.pl (dalej „Sklep”) działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktów oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Sklep prowadzony jest przez KICKSZONE KACPER KALISZCZAK z siedzibą w Stawczyk 8a, 56-300 Milicz , NIP: 9161405787, REGON: 525492689.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne odpowiednie przepisy prawa polskiego.

§2 Definicje
KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
PRODUKT – rzecz ruchoma, używana dostępna w Sklepie, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
KONTO – zbiór zasobów i ustawień utworzonych dla Klienta w ramach Sklepu.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywne narzędzie dostępne w Sklepie, umożliwiające składanie zamówienia poprzez dodanie Produktów do koszyka i określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

§3 Warunki korzystania ze sklepu
Warunkiem korzystania ze Sklepu jest posiadanie aktywnego adresu e-mail oraz dostęp do Internetu.
Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
Zalecane przeglądarki internetowe dla zapewnienia poprawności działania Sklepu to: Firefox, Safari, Google Chrome, Opera, z włączonymi Cookies i Javascript.

§4 Procedura zamówienia
Składanie zamówień w Sklepie odbywa się 24 godziny na dobę przez cały rok.
Produkty oferowane przez sklep ze względu na swoją specyfikę pochodzą z drugiej ręki – są przez nas pozyskiwane od prywatnych kolekcjonerów oraz osób, którym udało się wejść w ich posiadanie dzięki oficjalnym dla danego producenta kanałom dystrybucji, a następnie dokładnie weryfikowane pod kątem autentyczności. Ze względu na fakt uprzedniego posiadania produktów przez osobę trzecią są one klasyfikowane jako używane i uzasadnione jest przez nich posiadanie takowych cech.
Aby złożyć zamówienie, Klient powinien dodać wybrany Produkt do Koszyka, wypełnić Formularz Zamówienia, wybrać metodę płatności i dostawy, a następnie zatwierdzić zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam”.
Sklep udostępnia różne metody płatności, w tym płatność online (np. PayNow), płatność kartą, przelew bankowy oraz płatność za pobraniem.
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia bez podawania przyczyny w dowolnym momencie przed jego finalizacją. W takim przypadku klient zostanie niezwłocznie poinformowany o anulowaniu za pomocą e-maila na podany adres e-mail.

§5 Zawarcie umowy sprzedaży
Umowa Sprzedaży między Klientem a Sklepem zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na podany adres e-mail.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzona dowodem zakupu, który będzie dołączany do potwierdzenia zamówienia drogą e-mail.

§6 Dostawa
Produkty są dostarczane na adres domowy lub do wskazanego paczkomatu, zależnie od wyboru dokonanego przez Klienta w procesie składania zamówienia
Sklep dokłada wszelkich starań, aby dostawa odbywała się w jak najkrótszym czasie, zgodnie z informacjami podanymi przy każdym Produkcie.
Koszty oraz dostępne metody dostawy są wyraźnie wskazane w procesie składania zamówienia.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności

§7 Prawa konsumenta dotyczące odstąpienia od sprzedaży
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania Produktu bez podawania przyczyny.
Aby odstąpić od umowy, Konsument powinien poinformować Sklep o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie przez e-mail oraz formularz na stronie https://wygodnezwroty.pl/kickszone.
W przypadku odstąpienia od umowy, Produkt należy odesłać do Sklepu w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z wszystkimi jego elementami.
Koszt zwrotu produktu w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§8 Reklamacje i rękojmia
Sklep odpowiada wobec Klienta, jeśli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
Reklamacje mogą być składane poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres Sklepu. Sklep zobowiązany jest ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
W przypadku uznania reklamacji, Sklep podejmie się naprawy wadliwego Produktu lub dokona jego wymiany na pełnowartościowy, bądź zwróci Klientowi równowartość ceny Produktu.

§9 Postanowienia końcowe
1.Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu i zastępuje ewentualne wcześniejsze wersje.
2.Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim
3.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na stronie Sklepu.
4.Wszelkie spory wynikające z realizacji umów sprzedaży będą rozstrzygane najpierw na drodze mediacji, a w przypadku braku porozumienia – przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
5.Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu i zastępuje ewentualne wcześniejsze wersje.

§10 Modele dostępne na zamówienie.

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może składać również zamówienia specjalne.
  2. Zamówienia specjalne obejmują:
  3. parę obuwia sprowadzaną przez Sprzedającego na specjalne zamówienie Kupującego, nienależącą do zwykłej oferty Sklepu, pod warunkiem, iż realizacja zamówienia jest możliwa przez Sprzedającego;
  4. parę obuwia, należącą do zwykłej oferty Sklepu, której cena przekracza kwotę 5 tysięcy złotych;
  5. parę obuwia należącą do zwykłej oferty Sklepu, wyraźnie oznaczoną jako zmówienie specjalne (oznaczone na stronie Sklepu dopiskiem „na zamówienie”), możliwą do zakupu na specjalne zamówienie Kupującego;
  6. W przypadku zamówienia specjalnego, cena towaru ustalana jest indywidualnie z Kupującym. Zastrzega się jednak, iż ustalona uprzednio cena może ulec zmianie ze względu na okoliczności niezależne od Sprzedającego. W takiej sytuacji, po uzgodnieniu z Kupującym, zostaje ustalona zaktualizowana cena lub, w przypadku braku zgody Kupującego na zmianę ceny, Sprzedający ma prawo odstąpić od realizacji zamówienia.
  7. W przypadku zamówień specjalnych, wyłączone zostaje prawo Kupującego do odstąpienia od umowy, o którym mowa w rozdziale 4 Ustawy o Prawach Konsumenta, z uwagi na to, iż przedmiot umowy sprzedaży stanowi rzecz służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb Konsumenta (art. 38 ust. 3 ustawy o ochronie praw konsumenta).
  8. Pomimo braku możliwości odstąpienia od umowy, w przypadku, kiedy odstąpienie związane byłoby z zamówieniem nieodpowiedniego rozmiaru pary obuwia, Sprzedający, na wniosek kupującego, o ile istnieje taka faktyczna możliwość, może dokonać wymiany pary obuwia na zgodną z numeracją wnioskowaną przez Konsumenta. Niezależnie od powyższego, po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedającym, Konsument może złożyć do Sprzedawcy wniosek o wydanie mu w zamian innej pary lub par obuwia pozostającej (-ych) w cenie odpowiadającej wartości dokonanego uprzednio zamówienia specjalnego. Sprzedający nie ma obowiązku przychylnego rozpatrzenia wniosku bez jakichkolwiek konsekwencji dla swoich praw i obowiązków, zaś ewentualne spełnienie wniosku, traktowane jest jako działanie w ramach tego samego zamówienia specjalnego.